Nasıl Muayene Olurum
27 Eylül 2019

Hastanemize Başvuru:

Hastanemizde tüm hastaların kabulü yapılmaktadır.

Merkezi Hastane Randevu Sistemini arayarak (182) istediğiniz bölüm ve saate randevunuzu ayarlayabilirsiniz.

Poliklinik önünde bulunan hasta kayıt bölümüne, sadece T.C kimliğiniz (Ehliyet,Pasaport,vb ) ile başvurmanız yeterlidir. Bu bölümden almış olduğunuz kayıt fişi ile ilgili poliklinik kapısındaki monitörden sıra numaranızı takip ederek muayenenizi en kısa sürede olabilirsiniz.

Polikliniklerimiz 09:00 - 16:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.  

Sağlık güvencesi olmayan hastalar ücretli muayene olabilir.

Engelliler, hamileler,  gaziler, şehit yakınları, 65 yaş üstü yaşlılar, 0-6 yaş Çocuklar poliklinik muayenelerinde (genel hizmeti aksatmamak kaydıyla) öncelik verilmektedir.

Ayaktan Tedavi İşlemleri:

Laboratuvar numune alımları; saat 08.00 – 13,30 saatleri arasında olmaktadır.

Sonuçlar  çalışma saatleri içinde muayenenin yapıldığı poliklinikten alınabilmektedir.

Hastanemizde Röntgen biriminde; Normal Röntgen, Periapikal Röntgen (Diş), Panoromik Röntgen (Diş) Hizmetleri verilmektedir. Ultrasonografi, Mamografi, Doppler, Mide-Kolon grafi, IVP, MR ve Tomografi hizmetleri Hizmet alımı kapsamında Kayseri merkezden sağlanmaktadır. 

Hastanemizde randevu aldığınız birimin randevu tarih ve saatine uyunuz.

Randevuya gelemeyecekseniz ilgili yerlerle iletişime geçerek randevunuzu iptal ettiriniz, bu sayede gereksiz bekleme sürelerinin önüne geçileceği için hizmetimiz sizlere daha kısa sürede verilebilecektir.

Yatış İşlemleri:

Yatışına karar verilen hastaların işlemleri poliklinikten ,yatış ve çıkış işlemleri ise servis sekreterliği tarafından yapılmaktadır.

Refakatçi işlemleri ve ücretleri ile ilgili tüm bilgileri servis sekreterlerinden alabilirsiniz.

Hastanemizde yapılan işlemleriniz için hastane veznelerimiz dışında hiçbir kişiye ve birime ödeme yapmayınız. Gerekli ödemelerinizi makbuz karşılığında yapınız ve makbuzunuzu hastaneden ayrılıncaya kadar saklayınız.

Hastanemizde yatarken ihtiyacınızdan fazla para ve kıymetli eşya bulundurmayınız.

Taburcu İşlemleri:

Taburcu işlemleriniz sosyal güvenceniz varsa servis sekreterleri tarafından gerçekleştirilmektedir. Sosyal güvenceniz yoksa servis sekreteri refakatinde taburcu işlemi gerçekleştirilecektir.

Servis sekreterliğinden epikrizinizi (hasta çıkış özeti)alabilirsiniz.

Doktorunuz tarafından poliklinik kontrolü önerildi ise verilen tarih ve saatte mutlaka kontrole geliniz.

Hastanemizle ilgili teşekkür, şikayet ve önerilerinizi Hasta İletişim Birimine verebilir, veya web sitemiz aracılığı Formunuzu doldurabilirsiniz.

Hastaların İzinli Çıkarılması:

Hastalar,Klinik şefinin yazılı izni ile izinli çıkabilirler.

Başhekim onayından sonra izin kağıdı hastanın dosyasına konulur. Hasta dosyası klinikte olması şartı ile hasta izinli çıkabilir.

Refakatçi Kartı Uygulaması:

Doktorun uygun görmesi halinde hastanızın yanında refakatçi kalabilirsiniz. Bu durumda klinik doktorundan hastanın yanında refakatçi kalmasının uygun olduğunu belirten bir form alınır. Bu formla birlikte hastanızın yattığı kliniğin sorumlu sekreterine başvurarak refakatçı kartı alınır.

Yemek Hizmetleri:

Hastalarımıza günlük kalori ve sağlık ihtiyaçları göz önünde tutularak uzman diyetisyenlerimizce hazırlanan menülere uygun pişirilen üç öğün yemek verilir. Diyet menüsü alması gereken hastalarımıza ise üç ana ve üç ara öğünden oluşan yemek verilmektedir. Hasta refakatçilerine de üç öğün yemek verilir. Yemeklerimiz, hastanemizin kendi mutfağında yemek firması çalışanlarınca diyetisyen kontrolünde hijyenik bir ortamda titizlikle hazırlanır. Kapalı kaplarla kliniklere taşınarak hasta ve refakatçilerimize servis edilir.